Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji , postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Formularz reklamacji towaru

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
AirClinic.pl 
Eurocentrum Polska Sp. z o.o. 
ul. Łuczanowicka 30, 
31-766 Kraków


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem: 

Formularz zwrotu towaru bez podania przyczyny

Adres zwrotu towaru:

AirClinic.pl 
Eurocentrum Polska Sp. z o.o. 
ul. Łuczanowicka 30, 
31-766 Kraków

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl